27. februar 2011

LørdagsLunsj.


Hva gjør du når mannen din skal jobbe hele lørdagen og du ikke skal på jobb? Jo, da tar du deg først en liten tur på shopping (kun for å kikke, så klart!) og så inviterer du venninner på lørdagslunsj. Det er det jeg gjør, i det minste. Eller gjorde. Faktisk er det den første gangen. Jeg følte nesten at jeg var på barseltreff. Men hvem sier at lørdagsfromiddag er barnefamiliene forbeholdt alt morroa? Ingen! Dette blir ikke min siste lørdagslunsj med venninner. Gode ting må utnyttes!



På menyen stod salat med ruccola, cherrytomater og pære, toast med pesto, ost og tomat på italiensk landbrød, jordbæresmoothie, eplesaft og kaffe, og bjørnebærkompott med kanelkrem og søt kjeks var desserten. På agandaen stod: jenteprat og gode stunder.




Pynten var rosa og pastell, slik det bør være på en jentelunsj. Ikke sant?



I går kveld var vi på åpningsfest av Solastranden Gård, mine svigerforeldres nyåpnede selskapslokale ved stranden på Sola. Sjekk det ut på solastrandengaard.no - kjempefint! Jeg sang "Over The Rainbow" og "Some Kind of Wonderful" på festen. Gøy å synge litt igjen.



Oppskriften til desserten blir postet snarlig. Den var fantastisk!


Nyt søndagen! Love, C.

7 kommentarer:

  1. Dette såg heilt fantastisk ut! :D
    LOVE U!

    Mari Reiten

    SvarSlett
  2. Woow Caroline! Tidenes Husmor!! Det ser heilt fantastisk nydelig ut, savne maten din!! :) Du e god du! :)

    SvarSlett
  3. Kan eg komme på lørdagslunsj til deg? :)

    SvarSlett
  4. Dette så helt nydelig ut. Hadde ikke sagt neitakk til lunsj hos deg! Det så også ut til å være deilig mat på solastranden gård. Må sjekke ut det stedet :)
    Ha en fin søndagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Dette så jo helt herlig ut! PS: linken du la ut virker ikke.

    SvarSlett
  6. å herlighet dette så godt ut,caroline!

    SvarSlett
  7. wow!! du inspirere!! xoxo G

    SvarSlett