15. februar 2011

Kjærlighet&Sjokolade.


Det var nesten 3 uker siden jeg og J. hadde hatt en kveld sammen når jeg og J. bestemte oss for at nå var det på høy tid at vi prioriterte hverandre og ikke alt annet. Det er ikke alltid det enkleste i en travel hverdag - men viktig og utrolig kjekt. (Noe vi må bli flinkere til!)


Vi begynte ettermiddagen med å gå litt rundt i Stavanger og kikket i koselige butikker. Så handlet vi før vi reiste hjem. Det var så kaldt og surt ute - helt perfekt innekveld-vær.


Noe av det kjekkeste vi gjør sammen er å lage god mat. Da koser vi oss. Så på menyen stod indrefilet med grove pommes frites, ovnsbakte cherrytomater med timian og olivenolje og sjysaus med sjalottløk og champignon. Det var deilig. Og det var deilig å bare være oss to. Jeg satt å smilte hele kvelden. Lykkelig fordi jeg er gift med min beste venn. Og lykkelig fordi maten var så god.


Jeg var så heldig at jeg hadde fått velge film for kvelden. Dere må ikke dømme meg når jeg sier hvilken - fordi den er jo så søt og underholdene og morsom! Kveldens film var Notting Hill og jeg var så stolt når J. mot slutten av filmen sa: "Denne var jo mye kjekkere enn jeg hadde trodd!" Mens vi så den spise vi deilig, kremete, silkemyk amerikansk sjokoladeostekake. (Jeg er så glad for at jeg har en porsjon igjen til idag!)

Alt i alt var det en absolutt nydelig kveld. Og mens jeg sitter her å skriver dette blir jeg nok en gang fyllt med takknemlighet. Jeg føler meg virkelig heldig..



 Sjokoladeostekake:





2 kommentarer:

  1. kristin Madlandfebruar 16, 2011

    Hei favorittblogger :)
    mm, såg knall godt ud! :)
    Å ostekagå kan eg bekrefta va nydelige!
    Glede meg te neste blogginlegg! :*
    klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. må bare sei at notting hill e ein av favorittfilman mine:) koseli å morsom!
    sjokoladeostekagå såg så deili ud.
    takk for ein digg blogg;)
    - norunn

    SvarSlett