21. oktober 2011

{Travels} Hyde Park




På en litt grå og sliten fredagskveld var det deilig å kikke gjennom sommerbilder fra en tur vi hadde til London i sommer. En av dagene her tilbrakte jeg, Joakim og vår venninne Mari i Hyde Park. Med 30 grader, masse godis fra Hummingbird Bakery og dammen full av robåter gjorde dette dagen til en helg magisk storbydag.



Dette var første gang jeg så denne nydelige siden av London - solsiden - og jeg må si jeg likte den svært godt! Når været er slik det er ikveld, og uken har vært så travel som den har vært - er det godt å se tilbake på noen gode sommerminner. Det er noe av det fineste med å reiser er å mimre tilbake. OG det var godt i kveld.
Men nå lukter det lasagne fra kjøkkenet - jeg elsker fredag er Joakim sin kjøkkendag - og at han liker det. 
God helg til dere, alle skjønne!


1 kommentar:

  1. Å. Det var en helt fantastisk tur. Elsket cupcakesene, og London-tid med DEG.

    SvarSlett