28. oktober 2010

DevotedToEating.

One of the very nicest things about life is the way we must regularly stop whatever it is we are doing and devote our attention to eating.  ~Luciano Pavarotti and William Wright, Pavarotti, My Own Story


Syns den var fin!
Nå får jeg snart besøk av noen herlige venninner. Blomkålsupper og nystekte rundstykker står på menyen.
Ops.. suppa kokte over! Snakkes!




Noen bilder fra kvelden:


Denne dagen var jeg litt fjern. Jeg hadde glemt å dekke på til alle som kom, 
suppa kokte over og noen av rundstykkene brente seg i ovnen.
Men på tross av dette ble det den beste kvelden jeg har hatt på lang, lang tid!

Deilige rundstykker.

Suppeskåler fra oldemor og 
bestikk som vi fikk da vi giftet oss.

1 kommentar:

  1. "Jeg hadde glemt å dekke på til alle som kom, suppa kokte over og noen av rundstykkene brente seg i ovnen. Men på tross av dette ble det den beste kvelden jeg har hatt på lang, lang tid!"

    Or maybe just because of that. :) I love your blog! :)

    SvarSlett