2. september 2010

HverdagsLuksus.

I det siste har det gått så veldig opp for meg hvor fort dagene løper av sted. Det er en tanke som skremmer meg litt, fordi jeg har så lyst å få så mye ut av dagene mine - det er så mange mennesker jeg vil møte, steder å reise, mat å lage, ting som skal fikses og sanger som skal synges.
Så hva kan jeg da gjøre for å dra timene i døgnet litt mer ut? For meg er det litt mer pauser i hverdagen. Nyyyydelige pauser. Det er hverdagsluksus. Pausene mine har i det siste vært fullt av å lime inn bilder i bryllupsalbum, bake havrekjeks, spontanbesøk, plukke plommer i hagen, kjøpe og lese en koselig bok, spontanshopping, lange telefonsamtaler, ta på neglelakk, lese motemagasiner, tur i parken med mannen min, lage en god salat, lese ordspråkene, spise frokost på min lille terasse, osv.. Dagene føles så rike! Prøv å legge inn litt luksuspauser - det er som balsam for sjelen.



Drikke: Kaffe.

Musikk: Fuglesang
(og litt billyder fra veien, hehe.)

6 kommentarer:

  1. ååh! Det e så herlig å nyte små og koselige øyeblikk i kvardagen - Du kan virkelig det å nyte livet, du Caroline :)

    SvarSlett
  2. jeg er tilhenger av nyyydelig pauser i hverdagen!!
    så skjønne bilder...kult med lensflare!!:)

    SvarSlett
  3. eg syns at å få møte deg e hverdags luksus!!
    Stor FAN av bloggen! -G

    SvarSlett
  4. Bloggen din blir daglig sjekket. VELDIG kjekt å finne den oppdatert i dag! :)
    Eg vurdere å lage en allergiblogg, så kan me bli bloggevenner meg og deg ;)
    STOR fan av bloggen din eg og!
    LilleSilje

    SvarSlett
  5. eg bør gjerna slenga meg på bølgå me noen pauser i hverdagen. Dagene fyge, å eg stresse me d eina å d andra. Eg begynne imårå-når julian sove :)june

    SvarSlett
  6. Så kjekt at dere kjenner dere igjen/blir inspirert!
    Nyt nydelige dager i finfint sommervær.

    Nytt innlegg er underveis, so stay tuned!

    SvarSlett