14. november 2011

[LoveNest] I ♥ Books


Gi meg en kopp kaffe og en god bok eller et magasin så har du en stykk lykkelig Caroline. Og i det siste har min kjære begynt å dele denne interessen med meg. Lørdag satt vi oss i hver vår ende av sofaen, men deilig kaffe, og lese hver vår bok. Jeg kjente at freden senket seg i alle kroker av min tilværelse, og jeg gledet meg stort. Og smilte bredt da jeg så bort på Joakim, og han lå å sov med boken på ansiktet. Og jeg som var så imponert over hvor lenge han leste. Hehe.
En av tingene som jeg er mest fornøyd med i leiligheten vår, er det bokhyllen. Jeg liker at bøkene&bladene har fått et eget lite "bibliotek"-hjørne, og idéen har jeg tenkt å ta med meg til neste leilighet også. Kanskje kan jeg en dag ha et eget bibliotek-rom? Det er lov å ønskedrømme.




2 kommentarer:

  1. Heeelt enig!! Det er lite som slår bok/ magasin og noe godt i koppen, det er hverdagslykke det! :-)
    Drømmer om bibliotek jeg også, men det får bli når jeg blir gammel og rik, hihi...

    Fin mandag til deg!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Wiii så kjekt. Fine bilder Caro. Like det. Eg og drømme om stort bibliotek.

    Klem, Maren Sofie

    SvarSlett