23. desember 2010

Freden senker seg..

Eksamen er over. Jeg har jobbet min siste vakt før jul. Juletreet (greina) er pynta. Kakene står på bordet. VI har akkurat vært på julegrøt hos min mor og fra. Vi venter på at gode venner kommer på besøk for å spise julekaker, drikke gløgg, varme oss forann peisen og se "Hjemme Alene" og julefrden senker seg.
Og nå ga Joakim meg akkurat et kyss på kinnet - julekosen er komplett.

Her er noen bilder fra lørdag når vi hadde et nydelig par over på juletapas. Fytti, det var GODT!
Vi hadde spekemat, wraps, mandelpoteter med smør og havsalt, krydder kjøttboller, kyllingvinger, svisker i bacon, spekepølse med pære og masse godt tilbehør. NAM!
Desserten bestod av hjemmelaget sjokoladepudding (Fransk petite pots de créme) og kremostkrem. Om jeg må si det selv: HIMMELSK! Jeg poster oppskrift i romjulen. Denne BØR prøves.




Litt bilder fra jule"treet" vårt. Hehe.


 

Imorgen er dagen. Jeg er så full av forventning. 
Jeg gleder meg til å dele dagen sammen med mine nærmeste - og feire livets største mirakel.

Musikk:
Diana Krall´s juleCD.


Håper du kjenner at julefreden senker seg hos deg også!


Juleklemmer.


1 kommentar:

  1. Maten så deilig ut! Og juletreet var knallskjønt!
    Ønsker deg en riktig god jul
    Klem Tonje

    SvarSlett