6. januar 2012

EatingOut - Bolivar


Da jeg og Joakim var på vei hjem fra Island tidligere i vinter, hadde vi en hel dag i Oslo på veien hjem. Jeg hadde hørt om en kafé som het "Bolivar", som skulle ligge i nærheten av Bogstadveien, og hadde veldig lyst til å sjekke den ut. Vi trasket fra Stortinget, og helt opp mot toppen av Bogstadveien, og var rimelig sultne da vi til slutt fant frem til denne sjarmerende spiseplassen. Og vi var veldig glad for at vi gadd å lete etter den. Interiøret på Bolivar var veldig koselig med interiør i rustikk gjennomførelse, fantastisk mat, deilig drikke med Kusmi-te og kvalitetskaffe, hjemmelaget bakst og interiørbutikk i underetagen. Et sted etter mitt hjerte! Og maten var helt upåklagelig. Bolivar - jeg lover at jeg kommer å besøker deg igjen!

Er det egentlig noe deiligere enn storby, kald luft og kafé? Det skårer høyt på min liste, i det minste! :)


1 kommentar:

  1. mmm, det så skikkelig godt ut! jeg har aldri vært i Oslo og fikk veldig lyst til å reise der og spise på Bolivar :)

    SvarSlett