26. juni 2011

Carro+Jokkis=1år!


I dag er det 1 år siden jeg giftet meg med drømmeprinsen min, og jeg føler meg fortsatt som verdens heldigste jente - og jeg vet at jeg er det! I annledning av vår første bryllupsdag vil jeg dele noen få bilder fra bryllupsdagen vår, med dere.


Bildene fra selve fotoshooten er tatt av fantastiske Ruben og Rachel Hestholm - og jeg elsker disse bildene! Selve fotograferingen var noe av det gøyeste med hele dagen!


Bildene fra festen er tatt av Annelin Rygg, mitt skjønne søskenbarn og venninne. Jeg elsket dessertbordet i festen, og særlig Oreo-bryllupskaken! Skikkelig Carro&Jokkis stil. Hihi.
Dagen feiret vi på Hall Toll i Stavanger, og var utrolig fornøyd med det!


I dag morges fikk jeg frokost på sengen av min kjære, og en koselig presang. Jeg er så bortskjemt, og elskerham jeg blir bortskjemt av:) Jeg er utrolig takknemlig for å vær gift med min beste venn - ingen kan måle seg med ham! Og jeg gleder meg til resten av livet sammen med ham.


3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! Nydelige bilder av dere! Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hanne Kolstadjuni 26, 2011

    Håper du hadde ein nydelige bryllupsdag! Bildene e fantastisk flotte, og d e du og :) klem Hanne

    SvarSlett
  3. De noen fantastiske bilder av et vakkert par! Og for en deilig blogg.. Blar og blar her. Får lyst til å lage mat! Klem fra Cecilie

    SvarSlett