7. oktober 2011

Varm Eplejuice


En god start på dagen for meg, er en stor kopp med varmt innhold. Jeg drikker ofte kaffe eller te, og det er deilig. Men noe som jeg syns er helt fantastisk på høsten er varm eplejuice med kanel. Det er hverdagsluksus og hever frokosten flere hakk. 
Jeg elsker kombinasjonen av søtt eple og lun kanel - det er den beste starten på en regnfull dag.

Ha en nydelig helg alle dere! Hilsen en Caroline som sitter med våt neglelakk og prøver å ikke lage merker på macen.
Love you´s!


Varm eplejuice med kanel: (1 stor kopp, 2 små)
5 dl eplejuice
1 kanelstang

Kok opp juicen med kanelstang i. La koke i 5 min. Ferdig! 
Du kan ha oppi nellik, stjerneanis og kardemomme også, dersom du vil sprite det opp enda mer. Krem på toppen er også nydelig, men muligens ikke til frokost. 






1 kommentar:

  1. Såg deilig ut :) Så kjekt med kanelstenger, hadde det i skapet så tok det frem å bruker det i teen. Deiligt!! Takk for tipset :)

    -fruhaugen-

    SvarSlett