7. september 2011

Koble på Avkoblingen.



Jeg er en skikkelig magasin-junkie. Narvesen er Eldorado, og 49kroners tilbudene deres er min beste venn. Begynnelsen på måneden er den perfekte tiden, for da er det både nye blader i hyllene og lønn på kontoen. Reiseblader, matblader, interiør, mote - alt faller i smak. Jeg leser dem om igjen og om igjen og bruker dem til å planlegge neste interiør-move, tips til restauranter og hotell når jeg reiser og antrekk når inspirasjonen er lav. Jeg liker å lese om spennende mennesker, se på vakre bilder og drømme meg bort.

Noen kvelder liker Joakim å ha kjøkkenet for seg selv, og forteller meg at jeg skal bare sette meg ned, så skal han diske opp. Slike kvelder elsker jeg. Da tar jeg med meg en stabel med blader bort i sofaen, og kikker gjennom dem - det ene etter det andre, mens jeg kjenner lukta av god mat som siver ut i fra kjøkkenet, og lyden av Joakim som plystrer.



I tillegg til min forkjærlighet for magasiner, og jeg også blitt hekta på noen nettsider og blogger som gir meg stor inspirasjon. Jeg vil idag dele noen av mine favoritter med deg.

THE WILLOW BLOG:
The Willow Blog inspirerer med helt nydelige bilder, deilige oppskrifter, inspirerende reiser og interiørtips. Sjekk ut denne nydelige bloggen HER.


LA TARTINE GOURMANDE:
Denne bloggen handler om alt som er fransk, og var min største inspirasjon da vi planla vår Frankrike-ferie i sommer. Også her er det nydelige bilder, og noen av hennes oppskrifter har blitt mine favoritter.
Besøk denne bloggen HER.

SIMPLY GROVE:
Denne interiørbloggen er både variert, kreativ og veldig inspirerende. Jeg liker at hun ikke bare har bilder fra eget hjem, men promoterer forskjellige stiler og produsenter. Absloutt en stor inspirasjon i min ny-leilighet-interiør-planlegging. Besøk nettsiden til Simply Grove HER.


PURE GREEN:
Dette er et online-magasin som er helt herlig. Lett, luftig med mye gøy innhold. Sjekk det ut HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar